Helgpyssel

Å vad jag tycker det är skönt att inte ha för mycket planerat på helgen. Åtminstone ibland. Bara ta dagarna som de kommer.. Vardagen kan ju vara rätt så intensiv!
Den här helgen har varit en sådan helg. Det enda inplanerade var en middag hos goda grannar med halloweentema igår. Vi hade riktigt trevligt, maten var supergod! Har ni käkat pumpapaj någon gång? Det hade inte jag men det var jättegott.

image

Jag har haft tid att måla om ett skåp. Skåpet var från början vitt, blev sedan svart och nu är det svart men vitt på insidan.

image

Hittade bara den här bilden på när skåpet var helsvart.

image

image

Nu är det som sagt vitt på insidan och jag känner mig nöjd med resultatet.

I övrigt har helgen bjudit på en shoppingrunda med N (fast vi shoppade knappt något), träning, promenad och lunch med en kär vän, mys i soffan, utelek i solen och lite småfix . Nu funderar jag på att klicka hem något nytt, en av mina favoritbutiker när det gäller kläder har 20% på hela sortimentet idag.
Så kika in ni också på Modestos hemsida och se om ni hittar något fint.

image

Ha en skön söndag!
/A

6 thoughts on “Helgpyssel

    • Ja för hur gärna jag än vill hitta på en massa så behöver jag ta de lugnt…
      Fast de förstås, en helg till Köpenhamn skulle ju inte va helt fel det heller;)
      Hoppas du har de toppen!
      Kram
      /A

    • Ja det blev bra! Roligt och lagomt pyssel..
      Nu väntar dock tråkigare pyssel..
      Jocke måste riva upp kaklet i tvättstugan. Får se om väggen klarat sig eller om den är vattenskadad…
      Suck.

      Kram kram
      /A

Kommentera

