Novemberljus

God morgon!

Solen har gått upp och ljuset återvänder för en stund. Det är ju November med allt vad det innebär och jag är otroligt tacksam att jag både på jobbet och hemma får vara mycket utomhus och samla lite d-vitamin. Många längtar efter snön och det gör jag med till viss del. Jag längtar efter att få åka längdskidor. Men jag njuter också av att det är barmark och att jag i och med det kan springa överallt obehindrat. Det är härligt och gör mig så mycket piggare.

Fast särskilt pigg känner jag mig inte just nu, det ska erkännas. Lillan sover dåligt på nätterna. Om det är tänder eller nåt annat som spökar vet ingen, men jag hoppas att det går över snart. Dessutom var jag på fest hos en kär vän i helgen och hu så trött jag blev av det. Man är tydligen inte 20 år längre, haha. Men vilken rolig fest, tusen tack för det!

017

I vårt överdimensionerade sovrum ser vår säng så liten ut fast den ändå är 160 cm bred. U vill köpa en större men jag ser hellre att en stor mjuk matta kommer på plats. Liksom gardiner, en ny taklampa och snygg belysning i vår lilla wic. Tills vidare får vi hålla tillgodo med det som finns.

021

Om du känner dig shoppingsugen passar jag på att tipsa om att Hamngatan 12 erbjuder 15% rabatt på det mesta. Jag vet faktiskt inte om det även gäller i den fysiska butiken här i stan. Men bor du i närheten kan du beställa i nätbutiken och hämta i butiken så slipper du frakten. Smart va?

Om jag fick välja fritt i deras utbud skulle jag ta denna fina taklampa till sovrummet. Fast gärna i en större modell.

Ha en fin dag!

/C

Kommentera

