Wishlist Nr 2

För någon vecka sedan frågade jag en vän vad hon önskade sig i julklapp. Hon kunde inte komma på något.
Hur är det möjligt?
Alltså, min önskelista är lååång. Den tar nog aldrig slut, utan den bara fylls på.
Ytligt och materiellt- javisst!
Men att önska kostar inget och det är ju inte så att jag förväntar mig att få allt eller ens något. Det är väl därför det heter just önskelista.

Det finns massor av saker som jag önskar mig från Svenskt Tenn. De här är mina fyra favoriter just nu.

image

1. Klöver ljusstake
2. Hortus kruka i klarglas.
3. Rox & fix kudde
4. Ljusstake tenn med sten

Lampor står nästan alltid på min önskelista. Dessa tre snygga kommer från Olsson och Gerthel.

image

1.  Star spotskena
2. Marble light takpendel
3. Vägglampa Osaka.

Om ni inte önskar er något kanske ni kan få några tips här, haha.

Nästa gång tänkte jag tipsa om lite billigare men fina julklappar!

/A

Kommentera

