Första advent

Tjuvarnas jul på bio, skejtturer på sjön, bobåkning, julpyssel, simskola och julfika.. Ännu en mysig helg går mot sitt slut.

image

Vi testade årets blossa glögg igår med smak av Lavendel. Den var god men någon lavendelsmak vet jag inte om jag kände.

image

Det röda har lyst med sin frånvaro de senaste jularna härhemma. Har mest varit grått, svart och vitt. Men igår dukade jag med en riktigt röd duk och jag tror minsann den får ligga kvar.

Första ljuset är tänt och imorgon är det första december, tänka sig.. Inte en enda julklapp är införskaffad.

image

Bäst att försöka fixa det SNART så att man sedan bara kan njuta av dessa härliga tider!

Hoppas ni haft en fin helg.

/A

2 thoughts on “Första advent

  1. vilken helg, massor med aktiviteter!!!! Den röda duken blev jättefin på bordet,tycker absolut att den ska ligga kvar. Syns snart, längtar!!! kram m

    • Ja de känns som helgerna försvinner alldeles för fort! Tur att veckorna oxå går fort…
      Vi får väl se hur länge den får vara kvar! Skulle vilja ha en grå linneduk.
      Kanske får köpa det i julklapp till mig själv.
      Ja oj, va ni är efterlängtade! Ska bli mysigt. Det är jamtli julnarknad i helgen så kanske att vi hinner med det:)
      Kram

Kommentera

