Klappar under 300 sek.

Hur har ni det så här 12 dagar innan jul?
Stressar ni med julklappar och andra julförberedelser?
Jag har fixat några julklappar men har flera kvar, så lite stressad känner jag mig allt.
Jag tycker inte om att köpa något bara för sakens skull utan vill helst köpa något som känns riktigt rätt. Hellre ett bra paket än 10 halvbra.
Det behöver verkligen inte vara dyra paket. Här kommer fyra fina klappar under 300 sek som i vart fall jag skulle bli väldigt glad över.

image

1. Boken It av Alexa Chung.
2. Läppbalsam från Kiehls.
3. Nagellack från Chanel.
4. Grytvante från Svenskt Tenn.

Ha en fin fredag!
/A

2 thoughts on “Klappar under 300 sek.

Kommentera

