Äntligen!

Ibland är vi snabbare än vinden, men ibland tar det också en väldans tid att få saker och ting gjorda. Märkligt det där. Det skulle köpas mässingskruvar och bestämmas var den skulle placeras och ja så gick tiden. Men nu har vi iallafall lyckats sätta upp lilltjejens fina rosett i mässing från Svenskt tenn. Den har legat snällt och väntat sedan första helgen i september då jag köpte den.

018

Den fick sitta till vänster alldeles innanför dörren och idag hänger ett fynd på halva reapriset från Polarn där, 70 kr gav jag för denna söta kofta.

013

Idag är jag ledig och lilltejens bästa kompis ska komma hit och leka lite. Mysigt!

Och apropå mysigt, nu bor vi verkligen i Vinterstaden. My god vad det har snöat de sista dagarna här. Jag som ofta är lite trögstartad när det gäller vintern tycker nu att livet är härligt med massor av vitt och skidåkning både på längden och tvären. Och hörrni, idag börjar alpina Vm i Vail, hurra! Jag ser verkligen fram emot att följa de svenska åkarna mot deras framgångar. Jag tror på flera medaljer och håller tummarna hårt! Go go go!

Nu kör vi tisdag!

/C

2 thoughts on “Äntligen!

  1. Tack för idag! Semla, promenad och sällskap på Maxi. Bra dag! Det blev jättefint med kroken. Och du, det är inte så bråttom med allt. Jag försöker se det över sisådär tio år:)

    Kram kram!

Kommentera

