Lately

Precis som Carins familj har vi också varit sjuka men efter nästan två veckor med sjukstuga börjar vi äntligen återhämta oss.
Trots sjukdom och allmän tristess härhemma så har vi hunnit med att fira vår älskade tvååring, varit på en överraskningsfest, haft besök av mina föräldrar, firat alla-hjärtans dag med en skidtur till vita renen och deras goda lunch, pappa och J har skruvat ihop O’s nya säng, vi har rivit en ful glasvägg och istället låtit fixa en murad vedförvaring och fått upp en annan efterlängtad förvaring.

image

image

image

Visar mer av allt en annan dag!

Om ni liksom mig mig är frustrerad och besviken på den värdelösa skidsäsongen här i Östersund så kan jag varmt rekomendera Fursteli gårds skidspår i Marieby. Det är några eldsjälar som kör upp spåret, både klassiskt och skejt. Dessutom är det tillåtet att köra med hund där. 
Här finns mer information och uppgifter om man vill bidra till underhållet av spåren.
Det var såklart isigt på många ställen men också väldigt fina och supersnabba spår (som jag älskar) på sina håll!
Dom gör verkligen ett kanonjobb med underhållet, helt klart värt ett bidrag.

image

Ha en fin vecka!
/A

4 thoughts on “Lately

  1. Jag kan verkligen rekommendera turen upp till Vita Renen, där man efter en fin åktur kunde njuta av deras goda mat. Nerför var det lite värre speciellt sista biten ner mot liften……. hi hej vad det gick !!Vi har också njutit av att träffa alla men speciellt O och N.kram m

  2. Vad snygg vedförvaringen är! Som det mesta annat när du är i farten🙂
    Härligt att ni var till Vita Renen, det var du väl värd efter dom senaste veckorna sjukstuga. Kram

    • Tack snälla du! Det blev faktiskt bra, än om jag stör mig på att vårt golv är snett och vint så muraren hade lite sjå med att få det snyggt och rakt..
      Nåja, det är väl det som ät charmen med gamla hus också, eller?!

      Ja vita renen är verkligen en favorit!
      Hoppas din helg också varit mysig, såg så ut:)
      Kram!
      /A

Kommentera

