Nya knoppar

Vi har rätt många möbler av serien Hemnes från Ikea hemma hos oss.
Jag är väldigt trött på dem och skulle helst byta ut de flesta av möblerna (dem är lite för lantliga för min smak just nu), men det har vi absolut inte råd med. Ett enkelt och billigt sätt att förnya möbler förutom att måla om dem är att byta knoppar.

För en tid sedan bytte jag ju ut de gamla handtagen på O’s byrå med nya snygga från superfront. Kommer ni ihåg?
I veckan beställde jag dessa snygga knoppar från Norrgavel.

image

Vi började med att byta ut knopparna på sovrumsgarderoberna men nu vill jag byta knopparna på alla möbler, köksluckor och skåp!

image

Innan

image

Efter

image

image

Vi får väl se hur det blir med den saken men visst blev det finare?

/A

2 thoughts on “Nya knoppar

Kommentera

