Pall på plats

Jag har länge letat efter nya barstolar till vårt lilla barbord i köket men de flesta har varit för dyra.
Så när jag fann denna pall på Blocket slog jag till. Dessvärre fanns den i Uppsala men tack vare många hjälpsamma vänner har den nu hittat hem. Tack alla ni som hjälpt mig!

Istället för två barstolar har vi nu en pall men det blev rymligare och oftast sitter man själv där.

image

image

Jag gillar rottingsitsen. Pallen är nog en kopia av denna fining som jag länge funderade på att beställa.

Nu är Maj här och det är verkligen en härlig månad. Man har fortfarande chans till fina turer på fjället och härhemma har det börjat spira.

Vi har tillbringat långhelgen med att fixa både ute och inne, jogga, kratta, grilla, köpa penséer och så har vi åkt förbi och kikat på ett hus som ska komma ut till salu och det är helt klart ett fint hus- spännande!

image

Sköna Maj välkommen!

/A

4 thoughts on “Pall på plats

Kommentera

