Pssst…!

Har ni tv? Har ni en tvmöbel? Vi har tv, eller två faktiskt. Det finns få så kallade tvmöbler som jag tycker är snygga. Helst skulle jag vara utan. Men utan tv vill jag nog inte vara även om jag tittar mindre och mindre på den. Men ibland är skönt att krypa ner i soffan och bara glo, särskilt på skidåkning på vintern.

011

Vi har haft ett skåp i metall från Ikea i ett tag. Det sväljer massor och vårt finns del en hel del filmer och sällskapsspel. Nu köpte vi ett till likadant och ställde bredvid det andra. Väggen är så lång och skåpet såg så litet ut men med två blev det bättre harmoni tycker jag. Dessutom fick vi ännu mer förvaring och det skadar ju aldrig.

013

014

012

015

Det är skönt med ledig helg och vi jobbade på utomhus hela dagen igår. Jag har äntligen planterat lite blommor vid entrén, visar det en annan dag.

Pst. Alex och jag blev intervjuade av lokaltidningen för ett tag sedan och mer om det kan ni läsa här.

Ha en skön söndag!

/C

2 thoughts on “Pssst…!

  1. Ja, kan tänka mig det såg lite ”avhugget” ut innan när rummet är så stort (eller ser stort ut i allafall ). Blev snyggt!

Kommentera

