Hurra!

Förra veckan fyllde min kära U och hans tvillingbror jämt och det var stort kalas på kvällen.

På morgonen uppvaktade vi på sängen med tårta och presenter så som det bör och alla tre sjöng för kung och fosterland, eller ja alltså vi gjorde vårt bästa med morgonrösterna..

094

Det är svårt att köpa presenter till den man lever med tycker jag. Jag om någon borde ju känna honom så bra att jag vet preciiis vad han vill ha eller behöver. Jag köpte iaf en fin klocka och sen har vi bestämt att resa någonstans tillsammans. Bara vi. Vart det blir får vi se och när, U vill till alperna och jag till NY. Det kanske får bli två vändor, vem vet?

097

Lite sistaminutenfix innan dörrarna öppnades till festen. Tur att bröderna är långa…

017

018

Fina blommor kom med blombud och jag njuter av dom så länge det varar och känner mig nästan lite sugen på att också fylla 40 år även om det är lååångt dit. Typ.

092

Tack alla som uppvaktat och firat med oss!

/C

Kommentera

