Vitt vitrin

Visst känns det ganska mycket 80-tal är man pratar om vita vitrinskåp? Men nu står jag här med ett iallafall.

Har letat länge efter ett litet vitt med glasdörrar med ett pris som passar mig. När jag var på IKEA för någon vecka sedan såg jag det här. Det blev inget köp den gången,jag gillade inte handtagen och eftersom hålen till det var förborrade kunde jag inte byta till dom som jag tänkt mig.

Det skåp som jag suktat länge efter hittar ni här, det är det absolut finaste utan konkurrens. Men priset, nja låt oss säga så här; det rimmar illa med polislöner…

Men då hittade jag igår en variant på en bild på Instagram. Jag skyndade mig iväg till Jysk innan stängning och slog till på det här istället. Ibland har man tur och skåp var på erbjudande som gäller fram till 31/5.

025

026

027

Nu saknas det bara två beslag som jag har beställt härifrån, hoppas dom dyker upp innan helgen.

Så här ser dom ut!

Jag tror och hoppas att det kommer bli snyggt tillsammans. jag lovar att visa vild senare när handtagen sitter på plats.

Om ni är sugen på mitt månbord som stått på platsen där skåpet hamnade så är det till salu. Ni kan se det på bild här. Maila oss eller skicka en kommentar om du är intresserad. (Skickas inte)

Ha en fin dag!
/C

Kommentera

