Svåra val!

Vissa saker är verkligen svårt att välja.
Skor till exempel. Jag får alltid beslutsångest och det slutar ofta med att jag inte köper några. En annan sak är kökslampor. Jag har tänkt byta ut vår svarta industriplåtlampa ett tag men inte kunnat bestämma mig för vad jag vill ha istället. När jag har rådfrågat vänner tycker några att vi ska bryta av med någon modern lampa, typ den här från Loius Poulsen.

image

Den är helt klart fin och en riktig klassiker. Jag är dock mer inne på någon av dessa fyra.

image

1, 2, 3, 4.

Hjälp mig, vilken tycker ni är finast? Eller har ni något annat förslag?

/A

8 thoughts on “Svåra val!

    • Ja men det var ju någon som sa att den är lite tråkig;).. och jag tror du har rätt i det. J tycker 2:an..
      Vi får väl se om de blir något lampköp överhuvudtaget😋

  1. Hej
    Jag köpte ph-lampan i rödlack för några år sedan och älskar den lika mycket nu som då 😊 😊 men om du ska välja någon av dom andra så är nr 3 inte så tokig. Tänk bara på att du ska få ut så mycket ljus som du önskar vid ett köksbord, som kanske också är ett arbetsbord emellanåt. Vi satte dimmer och kan reglera ljuset väldigt bra eftersom ph- lampan sprider ett riktigt bra ljus när så behövs”
    Kramar 😘

    • Ja trean känns som en favorit men som en kompis sa- kanske lite tråkig. Det händer inte så mycket.

      Visst är det skönt att investera i klassiker?!, Så roligt att höra att ni ff trivs med er lampa. Och skulle man tröttna på dem så har dom oftast ett väldigt bra andrahandsvärde.
      Just det, den ska ju inte bara vara snygg, den ska ge bra ljus oxå;)😅

Kommentera

