Det där med skor..

Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag alltid haft svårt att köpa skor. Det finns så många olika modeller att välja mellan och då kan jag aldrig bestämma mig. Det slutar oftast med att det inte blir något skoköp.

För en tid sedan tipsade en kompis mig om Blankens fina pumps.

image

Sedan dess är jag såld. Snygga va?!

Men det var ju det där med att bestämma sig för ett par.
Jag menar kolla bara på dessa modeller!

image

Ett par flip-flops i läder har jag redan beställt, tänker att dem blir perfekta till sommarens beachoutfit.

image

Men jag är riktigt sugen på ett par till!
Vilken är er favorit?

Ha en fin helg och till alla studenter-
GRATTIS!

/A

2 thoughts on “Det där med skor..

    • Haha, ja jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev i lägget;)
      Gå in å spana på hennes hemsida, så mycket snyggt!
      Gillar pumpsen både i oranget och blått oxå!
      Kram
      /A

Kommentera

