Sneak peek

Håll i er vilken lägenhet som vi har stylat idag. En stor etta med ett mycket generöst kök och en takhöjd som bidrar till hela den öppna och ljusa känslan. Breda vackra lister och originaldetaljer som få lägenheter i Östersund kan konkurrera med.

302

Dessutom bodde en kär vän till mig i samma hus för några år sedan och jag har spenderat mycket tid i trappuppgången bredvid, fina minnen kommer åter.

338

349

322

Både jag och Alex kände nästan att vi ville flytta in när vi var klara. Skulle du också vilja det? Håll utkik här på bloggen, den här bostaden kommer att säljas privat och vi återkommer med kontakt och fler bilder längre fram.

/C

5 thoughts on “Sneak peek

  1. Tror bestämt det är mitt gamla hus där jag bodde innan jag drog till Sth. Trodde först det var min lägenhet men såg att det inte var det. Saknar den lyan som tusan för den var superhärlig med massa charm och ovanliga detaljer. Kanske får flytta tillbaka😉

    • Wow! Har du bott i det huset?!
      De visste jag inte!

      Dem lägenheterna måste vara väldigt sällsynta i vår lilla stad.
      Otroligt charmiga och fina!
      Älskar detaljerna.

      Ja, men gå på visningen om inte annat bara för nostalgin då;)

      Kram
      /Alex

Kommentera

