Ibland händer det..

..Att jag orkar och vill duka upp lite extra fint.

image

I söndags dukade jag upp brunch i uterummet.

image

Det blev omelett, chiapudding med kokoskvarg toppad med röda vinbär, jordgubbsmylta och frön, kaffe och sedan vår sommarfavorit- Myntonad, så himla god! Blanda den gärna med en jordgubbsjuice eller ha den i en smootie.

image

Barnen fick fil och mackor och brydde sig nog inte särskilt mycket om att finporslinet fick komma fram.
Men jag tycker det är mysigt att göra det lite extra fint ibland.

image

Nu ska jag surfa inredningsinspiration, för än om det mest är fjälläventyr här på bloggen så har inredningslusten börjat komma (kan det bero på att det börjar gå mot höst..). Att fixa i ordning vårt kontor och en stor platsbyggd hylla i vår tråkiga gång är några av sakerna jag drömmer om just nu.
Även jag har en gammal sjuanstol som skall få sig ett läderöverdrag, himla bra grej som Carin tipsade om, eller hur?
image

/A

Kommentera

