#STSRunningWeek

Förra veckan åkte jag på löparresa med STS alpresor till Bad Gastein.
Ända sedan jag läste om den resan hos Sara har jag också velat åka och springa i Alperna.

Vilken vecka det blev, jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så bra.

image

image

image

image

En magisk vecka med massor av mil och höjdmeter i benen, fint hotell, god mat, perfekt väder, bad i alpsjöar, underbara människor och upplevelser som jag tidigare bara drömt om.

image

image

image

Tack ”gänget” för en helt fantastisk vecka och ett extra stort TACK till Kenth som inte bara var en av våra duktiga coacher under veckan utan även var den som hjälpte mig att komma iväg på resan.
image

Nu är jag laddad för en fin höst!

/A

17 thoughts on “#STSRunningWeek

  1. Åh vilka magiska bilder Alexandra 👍 Jag förstår verkligen att du njutit i den underbara miljön. Att du dessutom är en grym löpare har du väl fått bekräftat nu 😊
    Vi har bekanta härifrån Uhamn som var där i förra veckan på höghöjdsvandring, så jag har sett en del bilder från deras tur och det verkar helt fantastiskt.
    Fortsätt sköta om dej och ta vara på vad livet bjuder ❤️

    • Tack fina moster!
      Ja, den här resan var verkligen allt jag drömt om och lite till.
      Häftigt att se att man faktiskt klarar mer än man tror. Nu är jag grymt sugen på mer äventyr!
      Får se om hela familjen kan ta sig iväg nån gång..
      Men tills dess njuter vi av hösten härhemma, den är inte helt fel den heller😋
      Kram
      /A

    • Det VAR magiskt.
      Jag är så otroligt glad att jag fick möjligheten att följa med till slut. Det blev bättre än jag nånsin vågat drömma om!
      Tack för inspirationen!
      /Alex

    • Tack snälla😊
      Ja det var fantastiskt! Blir helt lyrisk när jag tänker på det.
      Ni verkar också haft en bra resa- mysigt med familjetid och slippa alla vardagssysslor därhemma!
      /Alex

  2. Älskade dotter, du ser verkligen ut att njuta på varenda bild och när man pratat med dig har du varit alldeles salig🙂 Kul att både upplevelsen,maten, vädret, de trevliga resesällskapet och träningen gett dig mersmak. Vi syns snart kram till er alla m

    • Ja så känns det också! Du vet när man drömt om något och så blir det till och med bättre än det man drömt om:)

      Är så glad att jag fick möjlighet att åka!
      Ja, snart ses vi- det blir mysigt det.
      /A

  3. Men hallå! Alltså så magiskt. Förstår du hur sugen jag blev på att åka nu… Det var så kul att ses i somras, märklig känsla när man möter någon från en svunnen tid och känner sig som då men ändå sitter där med ett helt annat liv, barn och är typ 15 år äldre.
    Ang. resan – bokade du en vandringsresa men sprang? Sprang du ensam eller i grupp? Bokade du maten också? Rum att rekommendera? Var inne och kikade och ska se om jag får möjlighet att åka nästa år.

    Kramar / Kicki

    • Ja men det VAR magiskt.
      Jag bokade en vecka som heter Running week så vi var en grupp där alla gillade att springa, i olika former och förutsättningar!
      Det var verkligen jätteroligt! Boende med helpension ingick i priset.
      http://blogg.alpresor.se/
      På STS:s blogg har du lite mer info om dagsturerna som vi sprang.

      Jag kan varmt rekommendera resan, skulle gärna åka nästa år igen!
      Får se om jag lyckas sälja in det därhemma;)

      Håller med- det var så kul att ses och på något vis känns det som det var igår vi var 15 år. Tycker du var dig lik- lika snygg som då:)

      Hör av dig Kikki om du vill veta något mer om resan eller vill komma och springa i Jämtlandsfjällen:)

      Stor STOR kram!
      /A

      • Men tack för info. och fin komplimang, det behövde denna trötta småbarnsmorsa höra haha. Mmmm, säljsnacket ska börja nästa vecka när mannen kommer hem från en vecka i Tyskland. Han är visserligen på jobb men jag borde ha en tillgodo där😉
        Sköt om dig och ha en fin höst.
        Vi hörs vidare for sure. Kramar

Kommentera

