TGIF

Äntligen fredag, den här veckan har varit späckad av allt från aktiviteter, träning, resor och möten. Men  idag tänker jag inte göra mycket alls. Ja förutom allt det där med att ta hand om barn och hundar då..

Apropå träning så har jag galen träningsvärk i armarna. Jag kan på riktigt inte räta ut dom i utsträckt läge. När min kompis fick så här ont efter att ha varit på mitt Body Pump pass för några år sedan kunde jag inte låta bli att le lite åt det hela. Jag menar stora starka killen som tränar mer än dom flesta jag känner, han fick gå på volataren och alvedon i en vecka om jag inte minns fel. Jag tar tillbaka allt och ber tusen gånger om ursäkt, jag vet jag hur det känns nu. Ajjjj. Jag har smörjt med voltarensalva och tagit en alvedon. Ringrodd och dips det gör susen. Och lite väl mycket för mina otränade armar tydligen. En lite för tydlig påminnelse om hur otränad jag är. Jaja, jag ger mig inte.

024

Därför tänker jag krypa ner i det här badkaret ikväll och bara slappa. Tänk att man måste planera in tid för sånt numera. Om någon sagt det till mig för några år sedan, då hade jag nog skrattat högt.

023

018

014

Jag tänker laga enkel och god mat ikväll och jag ska testa det här receptet som jag hittade hos en av mina favoritbloggare. Tusen tack för tipset, jag hoppas att det är jättegott! Jag kan tänka mig att det kanske blir en tur till Hemmakväll också, bästa bästa smågodiset finns där. Det var faktiskt länge sedan nu!

Trevlig helg!

/C

Lämna en kommentar